کراتینین 4.5، چگونه به
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین 4.5، چگونه بهبیماران کراتینین بیماری کلیوی 4.5، خطرناک است؟ اگر کراتینین بیمار است 4.5،

بیماران مبتلا به بیماری کلیه یک بیماری مزمن کلیوی 3 مرحله است، زمانی که بیماران درمان به موقع و موثر دریافت می کنید، می توان آن را کنترل بسیار خوب این بیماری است. بنابراین، وجود دارد هر راه که می توانید کراتینین را کاهش دهد؟

کراتینین بالا، معنای آن چیست.

تحت شرایط عادی، سطح کراتینین افزایش خواهد یافت بیش از حد، تنها زمانی که عملکرد کلیه است که توسط بیش از 50٪ کاهش می یابد، کراتینین بالا خواهد بود. بنابراین، سطوح بالای کراتینین به ما می گوید که کلیه به شدت آسیب دیده شد.

آیا راهی برای کاهش سطح بالای کراتینین وجود دارد؟

از بالا ما می دانیم که سطح بالای کراتینین برای بیماری های کلیوی، بنابراین اگر ما می خواهید برای کاهش سطوح بالای کراتینین، ما باید کلیه های آسیب دیده بازگرداند.

راه اصلی برای بهبود عملکرد کلیه است.

Osmotherapy پزشکی پزشکی مواد فعال دارویی موثر میکرو چینی طور موثر می تواند به فضای آسیب کلیوی، تخریب آلاینده های نفوذ، گشاد شدن عروق خونی، و خون هموار، افزایش سلول های ایمنی و ترخیص کالا از گمرک فاگوسیتوز از کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب ایمنی و تقویت سیستم ایمنی بدن ، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را تعمیر.

علاوه بر درمان به موقع با رژیم غذایی و شیوه زندگی سالم، که همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به کاهش سطوح بالای کراتینین.

اگر می خواهید بدانید که چه درمان موثرترین درمان برای بیماری خود است و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی,بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: